piątek, 23 listopada 2012

Niall ostatnia część!

Wyszliście ze szpitala. Chłopcy uśmiechali się do siebie nawzajem. Byłaś ciekawa jaka to niespodzianka. Odwiezli Was do domu i gdzieś pojechali. Weszliście. Zastaliście tam piękną kolację.Zapewne przygotował ją Harry- zaśmiałaś się.
T: ojej
N: Co się stało?
T: Nic poprostu jest idealnie.
N: Też Cię kocham.
Po kolacji poszliście do salonu. Tam było przygotowane kilka filmów i albumy. Oglądając je - myślałaś.
T: ach.
N: Tak. Cudowne wspomnienia.
T: Tak masz rację.
N: Kocham Cię bardzo [T.I]
T:Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz,one przyjdą same <3
Zasnęłaś u boku Nialla. Przebudziłaś się o 5 rano i Niall na Ciebie patrzył. Pocałował Cię w czoło i przytulił.
N:Zjesz coś?
T: Z chęcią.
Po posiłku udaliście się do salonu ponownie.
N: If I can have you only in my dreams, I want sleep forever
T:Chcę Ciebie całować ...:*:* chce byś mnie przytulał ... :*:*
trzymał mnie za reke ...:*:* był ze mną kiedy tego potrzebuje ...:*:*
chcę byś bawił się moimi włosami ...:*:* byś gładził mnie po twarzy ... :*:*
byś mówił jak bardzo mnie kochasz ... :*:* chcę czuć Twoje ciepło ...:*:*
kłócić sie z Tobą tylko po to żeby zrozumieć jak bardzo mi zależy na Tobie ...:*:*
czekać na Ciebie ...:*:* a gdy wrócisz cieszyć sie jak małe dziecko ...:*:*
chcę sie z Toba drażnić byś pragnął mnie jeszcze bardziej ...:*:*
chcę robić z Tobą szalone rzeczy ...:*:*
chcę moknąć z Tobą na deszczu i opalać sie w słońcu ...:*:*
chcę zasypiać przy Tobie i wiedzieć że gdy sie obudze będziesz koło mnie ...:*:*
chcę lepić z Tobą bałwana i spacerować po parku ..:*:* i uciekać od Ciebie na plaży ...:*:*
chcę spędzać z Tobą czas...:*:* chce leżeć z Tobą na trawie ...:*:
Po chwili weszli chlopcy. I zaczeli gwizdać. uśmiechnęłaś się.Przez tenn pocałunek z Patrykiem wzmocniłaś swój związek. Patryk Cię już nie nachodzi. jesteś szczęśliwa z  Niallem. mieszkasz z nim i resztą chłopaków. <3

2 komentarze: