piątek, 23 listopada 2012

Niall 2!

Niall: Ale jeśli ty mnie nie to...
Ty: Też Cię kocham ,ale boję sie że znowu mnie ktoś tak zrani jak ON.
Niall: Wiesz jaki jestem.
Ty:Tak wiem.Daj mi to przemyśleć.
Niall:Dobrze. Idziemy coś zjeść?
Ty:Tak pewnie.
Zeszliście na dół. Chłopaki się popatrzyli się na Ciebie ,a w oczach był widać ,że mi dziękują.
TY: No to co mamy pysznego?
Liam: To co nam zrobisz.
Uśmiechnął się cwaniacko.
Ty: No dobrze. Co powiecie na... Pizze?
Wszyscy: Tak!
Uśmiechęłaś się.
Zayn: No to Ci pomogę.
Harry: I ja.
Zaczełaś cicho się śmiać pod nosem.
Ty: Dobrze.
Reszta poszła do salonu.
Harry się na Ciebie dziwnie popatrzył.
H: Coś ty mu powiedziała?
Ty: Nic nie musiałam.
Zayn: On Ci powiedział że...?
Ty; TAk
H: I co?
Ty: Nie wiem. Zastanawiam się. Nie chcę by ktoś mnie ponownie zranił.
Z: Przecież widać ze ty go też kochasz.
H:No właśnie a tak po za tym Niall nie jest taki jak on.
Pomyślałaś chwilę i miałąś odpowiedzieć gdy nagle wszedł Niall.
Ty: Niall. Porozmawiajmy.
Niall: Dobrze. Chodź do mojego pokoju.
Poszliście. Horan usiadł na łóżku.
Niall: A więc co chciałaś?
Część 2 ♥
eeh :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz