środa, 12 grudnia 2012

Harry

H: jesteś dla mnie kimś ważnym! KOCHAM CIĘ!
T:Aha i tyle?
H: Przepraszam.
Po smutniał. Nie mogłaś tego znieść. Podeszłas i przytuliłas go.
T:Dobrze wybaczam ,ale...
Przerwał Ci.
H; Obiecuję.
Po czym CIę pocałował. Poczułaś jego zapach. Uwielbiałaś je. Czułaś się bezpiecznie u niego.
T:Lubię zapach Twojego ciała. Tak pachną najpiękniejsze chwile mojego życia..
H
:Ja Cię też kocham. Oddałbym życie dla Ciebie.
Wróciliście do reszty.
N: No co ja widzę.
Powiedział nie wyraźnie (bo jadł XD) ,ale to usłyszałaś.
T:Niall no ja tam nie wiem.
Uśmiechnęłaś się.
T:Może chciecie coś do picia? Jedzienia?
N:JEDZENIE! CHCĘ ZIEMNIAKA.
T: Idź sobie weź.

Z,L,L,H,N: A pepsi poproszę.
Powiedzieli równo.
T:Dobra już przynoszę...

Poszłaś do kuchni. Zauważyłaś ,że ktoś jest u Ciebie w krzakach. Przelękłas się. No bo co za wariat siedzi wieczorem u Ciebie w krzakach?!
T:Chłopaki chodźcie tu na chwilę.
Weszli.
 T:Widzicie KTOŚ tam jest.

All:No rzeczywiście.
Poczym wybiegli na dwór. Chłopak tam siedział.
All: Co ty tu robisz? Chcesz ją wystraszyć?
Chłopak milczał...
All:Dzwonimy po policję.
Po tych słowach popatrzył się na Was.
CHłopak; Eeeeee ja tu znaczy no e.eeee. Skąd wiedzieliście ze tu jestem?
All: My tu jesteśmy od pytań. CO TU ROBISZ?
Chłopak: No bo nie mogę powiedzieć...
Wyszedł z krzaków podał Wam karteczkę i odszedł.a tam było napisane:

Następna część za 4 kom :D heheheheh xd NIE WYPAŁ XD

7 komentarzy:

  1. Świetnyy !!
    Plosiee daj następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. już myślałam że na kartce napisane jest " nast. część.." xD
    alle fajneee!!
    chce następnee!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajneee , już się nie mogę doczekać następnej części . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dajeeeeeeeeeeesz z tym koksem i wlepiaj następne xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde kiedy dodasz ?
    Zajefajnie ;)

    OdpowiedzUsuń