piątek, 11 stycznia 2013

HARRY OSTATNIA

Było tam napisane :
`Zniszczę Cię!` Zabrałaś mi kogoś kogo kocham teraz pożałujesz!Harry jest mój!`
Niall przeczytał to na głos. Myślałaś ,że zwariujesz...
H:Już wiem kto to...
ty: Ja już więcej nie wytrzymam! Kocham Cię ,ale ta sytuacja mnie przerasta. Przepraszam.
H:Nie ty mi nie odejdziesz! Nie teraz! Nie... ja nie chcę cię znowu stracić!
T:Przykro mi...
Weszłaś do domu i pobiegłaś do pokoju i zaczełaś się pakować. Zabrałaś walizkę i zeszłaś na dół. Nie było nikogo.
T:Żegnajcie... Będę tęskniła...
Powiedziałaś szeptem po czym wyszłaś. Przed domem stali oni. Kochałaś ich ,ale musiałaś.
T:Przepraszam Was ,ale mogę przejsć?
All:Pożegnałabyś się!
T:No przepraszam...Żegnajcie.
H:Nie tak prędko! Nigdzie nie idziesz! Zanim ze mną nie porozmawiasz!
T:Mam inny wybór?
H:NIE!
Poszłas za Harrym na huśtawkę.
H:Pamiętasz? To tutaj się poznalismy...
T:No tak...
H:SŁUCHAJ JA CIE NIE MOGĘ STRACIĆ! ZA BARDZO CIE KOCHAM!
T:Ale ona...
H:Co ona? Ona się nie liczy! Liczysz się ty. Błagam Cię - Po twarzy spłynęła mu łza.
T:No dobrze...
***KILKA DNI PÓŹNIEJ***
Jesteś z nim. Nikt Was nie nawiedza. Jesteście szczęśliwi! A za niedługo zmienisz nazwisko! Kochacie się a to przetrwa wszystko...



DO BANI KONIEC :( A no tak kto chce dedyk imagin - pisać  w kom :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz